Keresés
Kosaram
Termékek

Vásárlás menete

 

1.      Vásárlás, rendelés menete

 

1.1.  Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

 

1.2.  Áruházunkat, cégünkkel kapcsolatban álló végfelhasználó partnereink, ill. magánszemélyek egyaránt használhatják. Magánszemély, azaz a fogyasztó, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”) 2. § v) pontjában foglaltak szerinti fogyasztóknak minősül.

 

1.3.  Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

 

1.4.  Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva.

1.5.  Kosár tartalmánál lehetősége van adott cikket törölni a kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Módosít” gombra kell kattintani.

1.6.  Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, ezt megteheti a „Vissza a webáruházba” hivatkozásra kattintást követően.

1.7.  Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék, termékeket név kép alapján, megrendelésének adatait, darabszámát, árakat, nettó és bruttó értékeket, termékek elérhetőségét.

1.8.  Kosár tartalmának megrendelése gombra kattintva lehet tovább a rendelés folyamatában.

 

1.9.  Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, átvételi címet, fizetési módot és számlázási címet.

 

1.10.      Szállítási módokból kiszállítást, vagy személyes átvételt választhat

 

1.10.1.   Szállítási költség:

Díjmentes házhozszállítás: A megrendelt árukat díjmentesen házhoz szállítjuk saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha a megrendelés értéke eléri a 35 ezer forint bruttó összeget, ez minden termékre vonatkozik, amennyiben a rendelés összértéke a fenti összeget eléri.

Nyíregyházán értéktől függetlenül díjtalan a házhozszállítás!

A 35 ezer forint bruttó összeget el nem érő megrendelések esetén a szállítási díjat számolunk fel oly módon, hogy az (2.000 Ft + ÁFA) 2.540Ft szállítási költséget a számlára felvezetjük.

1.11.      A lehetséges fizetési módok a következők:

 

Utánvét: Akkor válassza, ha a rendelés értékét a csomag kiszállításakor kívánja kiegyenlíteni. Kizárólag kiszállítás esetén jelenik meg ez a lehetőség.

 

Készpénz: Akkor válassza, ha a rendelés értékét a csomag személyes átvételekor kívánja kiegyenlíteni. Kizárólag személyes átvétel választása esetén megjelenő fizetési opció.

 

Átutalás: Akkor válassza, ha a rendelés értékét átutalással kívánja kiegyenlíteni. Csak az erre szerződött partnereinknek megjelenő fizetési opció.

 

Bankkártyás fizetés: Akkor válassza, ha a rendelés értékét a rendelés véglegesítése során bankkártyával szeretné kifizetni.

 

 

1.12.      Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

1.13.      A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Időpontra történő kézbesítést nem tudunk vállalni.

 

1.14.      Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Tovább” gombra kattintva az ellenőrzés oldalra jut, ahol a webáruház megjeleníti a kosár tartalmát és az előzőekben megadott beállításokat. Ennek áttekintése után rendelését a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni. Figyelem! megrendelés véglegesítésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!

 

1.15.      Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

 

1.16.      Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

2.      A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

2.1.  A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

2.2.         Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

2.3.         Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc (30) napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

2.4.         Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

További információ a Jótállás, Szavatosság, Elállás jogáról az ÁFSZ -ben!