Rendszerezze iratait VICTORIA iratrendezőkkel!
Az év végéhez közeledve még fontosabb feladat lehet, hogy rendszerezzük iratainkat,
legyen szó számláról, blokkról, szerződésről vagy egyéb hivatalos és nem hivatalos dokumentumról.
Azon felül, hogy érdemes ezeket a dokumentumokat egy helyen tárolni, nagy segítség lehet,
ha kitalálunk egy számunkra megfelelő rendszert a könnyebb átláthatóság érdekében.
Első lépésként nézzük át, hogy mi az, amire még szükségünk van és mi az, amire már nincs.
Azokat a dokumentumokat melyeket már nem nap mint nap használunk, remek megoldás, ha archiváljuk.
A dokumentumok archiválásával értékes helyet takaríthatunk meg,
könnyen hozzáférhető és áttekinthető módon őrizhetjük meg iratainkat.
A VICTORIA archiválókonténereket és dobozokat egyszerűen feliratozhatjuk és lezárhatjuk.
A karton alapanyagnak köszönhetően a dokumentumok megőrzési idejének lejártával
könnyedén megsemmisíthetők és elhelyezhetők szelektív módon.
A szortírozást követően válogassuk szét témák szerint az anyagokat és címkézzük is fel őket!
Ez akkor lehet igazán hatékony, ha színeket is használunk a címkézés mellett.
A színek egy adott témára utalnak, így lerövidül az az idő, amit egy dokumentum megkeresésére eddig szántunk.
Ehhez használjunk VICTORIA elválasztólapokat vagy regisztereket.
Dokumentumainkat elhelyezhetjük az erre a célra alkalmas VICTORIA iratrendezőkben,
iratpapucsokban vagy gyűrűs könyvekben, illetve dossziékban.
Amennyiben az lesz a végső helye az iratoknak,
használjunk VICTORIA genothermeket annak érdekében,
hogy ezzel is könnyebben nyomon követhessük,
merre találjuk az iratrendezőn belül a számunkra szükséges iratokat.
A napi dokumentumok rendszerezésére praktikus megoldást jelentenek a VICTORIA irattálcák.
Külön tálcára helyezhetjük az anyagokat, melyek egy elvégzendő feladathoz tartoznak,
egy másikra pedig azokat a dokumentumokat, melyeket rövid időn belül még használni fogunk.
Aktuális akciónk a képre kattintva megtekinthető: